News

Tips to Help You Lose Weight Loss

وزن کم کرنے کے لیے ایسی مفید غذائیں جو آپ کی مددگار ثابت ہوسکتی ہیں

محبوب کے علاوہ کھانا ایک ایسی چیز ہے جو غم اور خوشی دونوں موقعوں کے لیے لازم و ملزوم ہے۔ ہمارے ہاں کھانا کھانے کو ایک مشغلہ سمجھا جاتا ہے اور اکثر تفریح کا واحد مقصد بھی کھانا کھانا اور کھلانا ہی دیکھنے میں آتا ہے۔ وہ لوگ جو ہر وقت ہر چیز کھانے سے انکاری یا متردد دکھائی دیتے ہیں ان کو خبطی یا سوشل آؤٹ کاسٹ کا نام دینا ایک عام سی بات ہے۔ لیکن وہ تمام افراد جو غذا کے متعلق احتیاط برتتے ہیں وہ اس کے فوائد سے آشنا ہیں۔

یہ جان لیجیئے کے غذا کے استعمال میں بے احتیاطی بہت سی بیماریوں کا پیش خیمہ ثابت ہو سکتی ہے۔ اسی طرح غذا کا درست استعمال بہت سے فوائد اور کئی بیماریوں کا علاج بھی بن سکتا ہے۔

یہ جان کر آپ کو حیرت ہوگی کہ غذا کو درست وقت پر ، صحیح طریقے سے، مناسب مقدار میں استعمال کیا جائے تو اس سے وزن میں کمی واقع ہو سکتی ہے۔

آئیے دیکھتے ہیں کہ وہ کون سی غذائیں ہیں جن کا استعمال کر کے آپ وزن میں کمی کو ممکن بنا سکتے ہیں۔

پالک

فولاد اور لحمیات سے بھرپور یہ سبزی اگر چکنائی اور نشاستے دار اشیا کے بنا کھائی جائے تو وزن میں کمی کرنے کے خواہشمند افراد کے لیے مفید ثابت ہو سکتی ہے۔

چکوترا

اس پھل میں حرارے یعنی کیلوریز کی مقدار نہ ہونے کے برابر ہے۔ یہ پانی کی کمی کو پورا کرنے کے ساتھ ساتھ بھوک میں کمی لاتا ہے اور جسم میں چربی کی تحلیل کے عمل کو مہمیز دیتا ہے۔

پاپ کارن

ڈائیٹنگ کرنے والے افراد پاپ کارن کھا کر بھوک میں کمی لا سکتے ہیں۔ ان میں مکھن اور نمک شامل کرنے سے پرہیز کریں تو یہ زیادہ فائدہ مند ثابت ہو سکتے ہیں۔

چنے

چنوں میں لحمیات اور فائبر کی اچھی مقدار پائی جاتی ہے۔ دن بھر میں ایک پیالی چنوں کا استعمال کافی ہے۔ اگر اس میں آپ دیگر سبزیاں شامل کرنا چاہتے ہیں تو چنوں کی مقدار کم کر لینا مناسب ہے۔

جئی

جئی یعنی اوٹس کا ناشتے میں استعمال کیا جاتا ہے۔ اس کے علاوہ ان کو سبزیوں کے ساتھ ملا کر بھی پکایا جا سکتا ہے۔ اس میں موجود ریشہ آپ کے نظام انہضام کو فعال رکھتا ہے اور وزن کم کرنے میں بھی معاون ہے۔

بند گوبھی

بند گوبھی میں ایک اثر انگیز جزو پایا جاتا ہے جو کہ شکر اور نشاستے کو چربی میں تبدیل ہونے سے روکتا ہے۔ اگر کھانے میں ایک وقت بند گوبھی کی سلاد یا اس کا سوپ پیا جائے تو وزن میں کمی کرنا آسان ہو سکتا ہے۔

ان کے علاوہ ٹماٹر اور سٹرابیری بھی ایسے اجزا ہیں جن کا استعمال موٹاپے سے متاثرہ افراد کے لیے مفید خیال کیا جاتا ہے۔ ان سب سبزیوں اور پھلوں کو غذا میں شامل کرنے اور متحرک رہنے سے آپ اپنے وزن میں جلد ہی حیران کن تبدیلیاں دیکھیں گے۔ اس کے ساتھ ساتھ زندگی میں سیروتفریح کے ایسے مواقع پیدا کیجیئے جن میں کھانا کے بجائے بھاگ دوڑ اور دماغی سرگرمیاں سر فہرست ہوں۔ اس سے آپ کی صحت اور شخصیت پر مثبت اثرات مرتب ہوں گے۔ کسی بھی بیماری کی صورت میں اپنے قریبی معالج سے رابطہ اور مشورہ کیجیئے۔ ڈاکٹر سے رابطے کے عمل کو تیز اور آسان بنانے کے لیے مرہم کی سہولت استعمال کیجیئے۔ مرہم کی مدد سے آپ گھر بیٹھے صحت کے ماہرین سے رابطہ یا مشورہ کر سکتے ہیں اور اپائینٹمنٹ بھی بک کروا سکتے ہیں۔


Automatic Translated By Google

It is well known that the use of diet can be a precursor to many diseases. Similarly, the correct use of diet can have many benefits and cures for many diseases.

You may be surprised to know that using the right amount of food at the right time, in the right way, can lead to weight loss.

Let’s see what nutrients you can use to make weight loss possible.

Talc

This steel-rich vegetable can be useful for those who want to lose weight if eaten without fat and starchy foods.

pomelo

This is equal to the amount of calories in the fruit. It reduces appetite as well as stimulates the body’s fat dissolution, in addition to reducing water loss.

Popcorn

Dieters can reduce appetite by eating popcorn. Avoid adding butter and salt to them so they can be more beneficial.

Oat

Oats are used for breakfast. In addition, they can be cooked in combination with vegetables. The fiber in it keeps your digestive tract active and also helps with weight loss.

Close cabbage

An effective ingredient is found in closed cabbage, which prevents sugar and starch from turning into fat. It may be easier to lose weight if consuming cauliflower salads or soups at a time.

Tanveer Ahmad

I'm a web desk author & covering national including international news and articles for SayfJee. Also, provide the sports updates regularly.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button
Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker