News

Thai doctors use HIV and flu drugs to treat Coronavirus

کورونا وائرس: تھائی لینڈ کے ڈاکٹر علاج کے لئے ایچ آئی وی اور فلو کی دوائیوں کا استعمال کرتے ہیں

تسے فروخت کی گئی ہیں۔تھائی لینڈ کے شہر بینکاک کے راجویتھی اسپتال کے ڈاکٹروں نے نئے کورون وائرس سے متاثرہ مریضوں کے علاج معالجے کے لئے ایچ آئی وی اور فلو دوائیوں کا مرکب استعمال کیا ہے۔تسے فروخت کی گئی ہیں۔

ڈاکٹروں کے مطابق ، علاج معالجے کے نتیجے میں متعدد مریضوں میں بہتری آئی ، جس میں ووہان کی ایک 70 سالہ چینی خاتون بھی شامل ہے۔

اس علاج میں ایچ آئی وی کی دوائیں لوپیناویر اور رتنونویر شامل ہیں ، جو ایبوی نے کالیٹرا کے طور پر فراہم کی ہیں ، نیز فلو ادویہ اوسٹامامویر ، جو روچی ہولڈنگ اور چوگائی دواسازی سے تمیفلو کے نام سے فروخت کی گئی ہیں۔

رائیویتھی ہسپتال کے پھیپھڑوں کے ماہر ڈاکٹر کریانگسکا اٹی پورنویچ کو رائٹرز نے نقل کیا ہے کہ: “یہ علاج نہیں ہے بلکہ مریض کی حالت میں بہت زیادہ بہتری آئی ہے۔

“ہماری دیکھ بھال کے تحت دس دن مثبت جانچنے سے ، دوا کے اس مرکب کو استعمال کرنے کے بعد ٹیسٹ کا نتیجہ 48 گھنٹوں کے اندر منفی ہو گیا۔ نقطہ نظر اچھ .ا ہے لیکن ہمیں ابھی بھی مزید مطالعہ کرنے ہیں تاکہ یہ معلوم کیا جاسکے کہ یہ ایک معیاری علاج ہوسکتا ہے۔

چینی محکمہ صحت کے عہدیدار پہلے ہی کورون وائرس کے مریضوں کے علاج کے لئے ایچ آئی وی ادویات کا استعمال کرتے رہے ہیں۔ ایسا لگتا ہے کہ فلو کی دوائی کو مجموعہ میں شامل کرنے سے بہتر نتائج برآمد ہوئے ہیں۔

Tanveer Ahmad

I'm a web desk author & covering national including international news and articles for SayfJee. Also, provide the sports updates regularly.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button
Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker