News

Actress Anusha Abbasi story of her showbiz journey

میں نے کم عمری سے ہی کام کرنا شروع کردیا تھا اور اس وقت میں 16 سال کی تھی، میرے پاس جو بھی پیسے آتے تھے۔۔۔ اداکارہ انوشے عباسی نے بتائی اپنے شوبز کے سفر کی کہانی

ان اداکاراؤں کے چاہنے والے ہمیشہ ہی تجسس میں مبتلا ہوتے ہیں کہ انہوں نے اتنی جلدی وزن کیسے کم کرلیا ؟

حال ہی میں پاکستان شوبز انڈسٹری سے تعلق رکھنے والی معروف اداکارہ انوشے عباسی نے ایک انٹرویو میں اپنے وزن کم کرنے کے حوالے سے بتایا۔

انوشے نے انٹرویو میں بتایا کہ ’یہ بہت مشکل ہوتا ہے، جب بھی میں کسی سے ملتی تھی تو ہر کوئی یہی کہتا تھا کہ آپ اسکرین پر اتنی موٹی لگتی ہیں اور دکھنے میں پتلی لگتی ہیں‘۔

انہوں نے اپنے وزن کے حوالے سے بات کرتے ہوئے بتایا کہ ’میں نے کم عمری سے ہی کام کرنا شروع کردیا تھا اور اس وقت میں 16 سال کی تھی، میرے پاس جو بھی پیسے آتے تھے میں اسے کھانے میں ہی خرچ کرتی تھی‘۔

انوشے نے کہا ’لیکن ایک وقت آیا جب میں نے اپنی پہلی فلم ’ایکٹر ان لا‘ کی تھی اور جب میں نے اپنے آپ کو بڑی اسکرین پر دیکھا تو مجھے اچھا نہیں لگا‘۔

انہوں نے بتایا کہ ’یہ وہ لمحہ تھا جب میں نے فیصلہ کیا کہ میں اب ڈائٹ کروں گی جس کے بعد میں نے وزن کم کرنے کے لیے تیراکی بھی کرنا شروع کردی تھی‘۔

انوشے نے بتایا کہ ‘اب جب بھی میں اپنی کوئی بھی تصویر لگاتی ہوں تو ہر کسی کا ایک ہی سوال ہوتا ہے کہ آپ نے اپنا وزن کم کیسے کیا، آپ ہم سے اپنا یہ سفر شیئر کریں۔


Automatic Translated By Google

Lovers of these actresses are always curious as to how they lost weight so quickly.

Anusha Abbasi, a leading actress from Pakistan Showbiz Industry, recently quoted in an interview as quoting her weight loss.

“It’s very difficult, every time I met someone, everyone would say that you look so thick on the screen and look thin,” Anousha told the interview.

Talking about his weight, he said, “I started working at an early age and by the time I was 16, I used to spend all my money on food.”

“But there was a time when I did my first film ‘Actor in LA’ and when I saw myself on the big screen, I didn’t like it,” said Anushe.

“It was the moment when I decided that I would now diet, after which I started swimming to lose weight,” he said.

“Every time I take a picture of myself, everyone has the same question, how did you lose weight, do you share this journey with us?”

Tanveer Ahmad

I'm a web desk author & covering national including international news and articles for SayfJee. Also, provide the sports updates regularly.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button
Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker