News

President, PM reaffirm Pakistan’s unflinching support to Kashmir’s

صدر ، وزیر اعظم پاکستان نےکشمیریوں کی سراسر حمایت کی تصدیق کی۔

صدر ڈاکٹر عارف علوی اور وزیر اعظم عمران خان نے یوم یکجہتی کشمیر کے موقع پر اپنے الگ الگ پیغامات میں چھ ماہ سے غیر انسانی لاک ڈاون اور مواصلاتی ناکہ بندی کا نشانہ بننے والے کشمیری بھائیوں اور بہنوں کے لئے پاکستان کی بے بنیاد حمایت کی تصدیق کی ہے۔

صدر ڈاکٹر عارف علوی نے کہا کہ پچھلے سال 5 اگست کو ہونے والی اپنی غیرقانونی اور یکطرفہ کارروائیوں کے ذریعے ، بھارت نے اقوام متحدہ کی سلامتی کونسل کی متعلقہ قراردادوں کی براہ راست خلاف ورزی کی۔

وزیر اعظم عمران خان نے اپنے پیغام میں کہا کہ بھارت نے 900 لاکھ قابض فوجیوں کی تعیناتی کے ذریعے 8 لاکھ کشمیریوں کو ان کی اپنی سرزمین میں قیدی بنا دیا ہے۔

عمران خان نے کہا کہ ہندوستان دنیا کے سامنے کھڑا ہے ، جسے کشمیری عوام کے بنیادی حقوق اور آزادیوں کو پامال کرتے ہوئے ، ایک بہت بڑا اور آمرانہ سیاست کے طور پر بے نقاب کیا گیا ہے۔

انہوں نے کہا کہ پاکستان بھارت سے غیرقانونی اور یکطرفہ کارروائیوں کو روکنے کے ساتھ ساتھ فوجی محاصرے اور رابطوں کی بلیک آؤٹ کو فوری طور پر ختم کرنے کا مطالبہ کرتا ہے۔

وزیر اعظم نے کہا کہ غیر قانونی طور پر گرفتار اور قید ان تمام افراد کو رہا کیا جانا چاہئے اور بھارتی قابض افواج کو مستثنیٰ بنانے کے سخت قوانین کو فوری طور پر ختم کیا جائے۔

آج ہم یوم یکجہتی کشمیر مناتے ہیں تاکہ اپنے کشمیری بھائیوں اور بہنوں کے لئے اپنی عدم حمایت کی تصدیق کی جاسکیں جنہیں اب چھ ماہ سے غیر انسانی لاک ڈاؤن اور مواصلاتی ناکہ بندی کا نشانہ بنایا گیا ہے۔ ان پابندیوں کی بے مثال لمبائی نے ہندوستان کی جمہوریت اور بنیادی انسانی اصولوں کے بارے میں اس کے معمولی احترام کو پوری طرح سے بے نقاب کردیا ہے۔

یوم یکجہتی یوم آج منایا جارہا ہے ، جو مقبوضہ جموں و کشمیر کے عوام پر بھارتی سیکیورٹی فورسز کے ظلم و ستم کی یاد دلاتا ہے ، جب 21 جنوری 1990 کو انہوں نے بھارتی سیکیورٹی کے ذریعہ ایک خاتون کے ساتھ زیادتی کے خلاف مظاہرین پر مظاہرین پر فائرنگ کی۔

Tanveer Ahmad

I'm a web desk author & covering national including international news and articles for SayfJee. Also, provide the sports updates regularly.

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Back to top button
Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker